KLINIKA JURENKO

migren

KLINIKA JURENKO – OPIS ZABIEGU

Leczenie migreny botoksem (toksyną botulinową).

Skuteczny sposób na walkę z migreną!

Ból głowy, bóle migrenowe

Każda z osób cierpiących i zmagających się z problemem silnych bóli migrenowych i częstych ataków migreny wie, jak dokuczliwy jest to problem. Pojawiający się silny, pulsujący ból, często jednostronny, nasilający się przy aktywności fizycznej oraz inne towarzyszące mu objawy stale nawracają, uniemożliwiając normalne funkcjonowanie.

Nieskutecznie leczone bóle migrenowe mogą przybrać formę przewlekłą, zwiększając swoją częstotliwość oraz intensywność. Jeżeli próbowałeś już wszystkich znanych metod farmakologicznych, ale żadne z dostępnych w aptekach leków nie okazały się skuteczne na dłuższą metę albo nie przyniosły oczekiwanych efektów, warto pomyśleć o terapii Botoksem.

Leczenie migreny botoksem

Leczenie migreny toksyną botulinową przynosi doskonałe rezultaty w przeciwieństwie do innych, znacznie mniej efektywnych sposobów i skutecznie radzi sobie z bólem. Lekarz medycyny estetycznej, przed wstrzyknięciem preparatu określa, które partie mięśni głowy uciskają, drażniąc nerwy odpowiedzialne za ból głowy.

Następnie Botox jest wstrzykiwany za pomocą igły bezpośrednio w wyznaczone okolice mięśni w obszarze skroni i karku, działając rozluźniająco i przeciwbólowo. Zabieg ten skutkuje wyłączeniem czynności odpowiednich partii mięśniowych, które potęgują objawy migreny. Dzięki terapii następuje podniesienie jakości życia oraz znika dyskomfort wynikający z ciągłego zmagania się z uciążliwym bólem.

Oczekiwane efekty.

• znaczne zredukowanie problemu nawracających bólów migrenowych,
  • poprawa komfortu życia,
  • lepsze samopoczucie.
KROK PO KROKU

1

Konsultacja z lekarzem. Przed zabiegiem podania preparatu Bocouture odbywa się konsultacja medyczna z lekarzem, który będzie przeprowadzał zabieg. Wówczas pacjent opowiada o swoich oczekiwaniach oraz odpowiada na pytania w tzw. wywiadzie medycznym. Lekarz pyta m.in. o przyjmowane leki czy odbyte schorzenia, aby wykluczyć przeciwwskazania do zabiegu. W klinice medycyny estetycznej taka konsultacja jest darmowa.

2

Zalecenia przed zabiegiem. Około 10 dni przed zabiegiem pacjent nie powinien przyjmować witaminy E, multiwitaminy, ziela dziurawca, miłorzębu japońskiego czy leków przeciwzapalnych. Na około 2 doby przed podaniem preparatu Bocouture nie należy pić alkoholu. Przynajmniej na tydzień przed zabiegiem nie wolno też przyjmować antybiotyków, a na 5 dni przed trzeba odstawić aspirynę czy inne leki, które mogą wpływać na krzepliwość krwi.

3

Zabieg właściwy. Preparat Bocouture podawany jest domięśniowo lub podskórnie bardzo cienką, jednorazową igłą. Wkłucia wykonuje lekarz – zazwyczaj po 1-5 w zależności od miejsca oraz wskazań. By zredukować nawet najbardziej kurczliwe mięśnie wystarczy mała ilość preparatu. Samo podanie Bocouture trwa zaledwie kilka minut. Pacjent przebywa w gabinecie nieco dłużej (do 30 minut), gdyż lekarz musi rozplanować podanie preparatu, oczyścić oraz odkazić skórę, jak również sporządzić dokumentację.

CENA ZABIEGU

BOTOKS

Usuwanie zmarszczek mimicznych; leczenie bruksizmu, nadpotliwości, migreny

Leczenie migreny
od 1000 zł

Zamów kontakt
telefoniczny.

Chętnie porozmawiamy. Zostaw swoje dane. Oddzwonimy i omówimy Twoje wątpliwości

Skontaktuj się
z nami teraz.

Jesteśmy dla Ciebie. Skontaktuj się z nami telefonicznie.