KLINIKA JURENKO

bruksizmu

OPIS ZABIEGU

Leczenie bruksizmu – terapia mięśni żwaczy botoksem.

W trosce o Twoje zdrowie i piękne zęby.

Zgrzytanie zębami – problem, który Cię dotyczy

Bruksizm to choroba polegająca na niekontrolowanym zgrzytaniu oraz zaciskaniu zębów. Objawy nasilają się w nocy dlatego też rano chorzy odczuwają nieprzyjemnie napięte mięśnie twarzy, bóle głowy, szumy uszne. Często też towarzyszy im nadwrażliwość zębów powstająca w wyniku uszkodzenia szkliwa. Nieleczenie choroby prowadzi do bardzo poważnych konsekwencji ponieważ ma wpływ na cały organizm.

Botox w leczeniu bruksizmu

Leczenie bruksizmu to terapia mięśni żwaczy przy użyciu toksyny botulinowej. Po konsultacji z lekarzem stomatologiem toksyna wprowadzana jest w konkretne miejsca, dzięki czemu rozluźniane zostają odpowiednie mięśnie oraz jednocześnie zmniejsza się intensywność ich pracy. Jest to niezwykle istotne ponieważ nadmierna praca mięśni przejawiająca się zgrzytaniem zębami prowadzi m.in. do uszkodzenia szkliwa oraz powstawania stanów zapalnych w obrębie jamy ustnej. Leczenie bruksizmu toksyną botulinową jest zabiegiem bezpiecznym ponieważ czynność pozostałych mięśni pozostaje niezmieniona. Ustaje natomiast tarcie zębów, a dodatkowo dolna część twarzy ulega wyszczupleniu i wysmukleniu. Dzieje się tak ponieważ leczenie bruksizmu botoksem zahamowuje rozrost żwaczy, które nadają twarzy męski wygląd.

Oczekiwane efekty:

• wyeliminowanie objawów bruksizmu,
  • wyszczuplenie dolnej części twarzy i nadanie jej trójkątnego kształtu,
  • zmniejszenie ryzyka wystąpienia powikłań związanych z nieleczeniem bruksizmu,
  • poprawa samopoczucia oraz jakości życia,
  • eliminacja porannego bólu głowy i mięśni twarzy spowodowanego bruksizmem.
KROK PO KROKU

1

Konsultacja z lekarzem. Przed zabiegiem podania preparatu Bocouture odbywa się konsultacja medyczna z lekarzem, który będzie przeprowadzał zabieg. Wówczas pacjent opowiada o swoich oczekiwaniach oraz odpowiada na pytania w tzw. wywiadzie medycznym. Lekarz pyta m.in. o przyjmowane leki czy odbyte schorzenia, aby wykluczyć przeciwwskazania do zabiegu. W klinice medycyny estetycznej taka konsultacja jest darmowa.

2

Zalecenia przed zabiegiem. Około 10 dni przed zabiegiem pacjent nie powinien przyjmować witaminy E, multiwitaminy, ziela dziurawca, miłorzębu japońskiego czy leków przeciwzapalnych. Na około 2 doby przed podaniem preparatu Bocouture nie należy pić alkoholu. Przynajmniej na tydzień przed zabiegiem nie wolno też przyjmować antybiotyków, a na 5 dni przed trzeba odstawić aspirynę czy inne leki, które mogą wpływać na krzepliwość krwi.

3

Zabieg właściwy. Preparat Bocouture podawany jest domięśniowo lub podskórnie bardzo cienką, jednorazową igłą. Wkłucia wykonuje lekarz – zazwyczaj po 1-5 w zależności od miejsca oraz wskazań. By zredukować nawet najbardziej kurczliwe mięśnie wystarczy mała ilość preparatu. Samo podanie Bocouture trwa zaledwie kilka minut. Pacjent przebywa w gabinecie nieco dłużej (do 30 minut), gdyż lekarz musi rozplanować podanie preparatu, oczyścić oraz odkazić skórę, jak również sporządzić dokumentację.

CENA ZABIEGU

BOTOKS

Usuwanie zmarszczek mimicznych; leczenie bruksizmu, nadpotliwości, migreny

Leczenie bruksizmu (zgrzytanie zębami)
od 1000 zł

Zamów kontakt
telefoniczny.

Chętnie porozmawiamy. Zostaw swoje dane. Oddzwonimy i omówimy Twoje wątpliwości

Skontaktuj się
z nami teraz.

Jesteśmy dla Ciebie. Skontaktuj się z nami telefonicznie.